Helpcenter-hemsida för PartyLite Sverige
Skicka en förfrågan

Välkommen till hjälp!

search shadow
  1. PartyLite Sverige
  2. Stängning av de nordiska PartyLite länderna

Menu

Stängning av de nordiska PartyLite länderna

  • Kan jag använda den kundinformation som jag har samlat in efter den 30/11?
  • Kan vi ännu hålla Partyn?
  • För dem som rekryterat april-juli samt i september, och som inte har F/FA-skatt har det utlovats ett presentkort på 15% av den nya Konsultens försäljning i 5 resp 6 månader. Kommer jag att få det presentkortet?
  • Vem kan jag vända mig till om jag har flera frågor?
  • Får jag premierna för ny titel om jag stiger till en ny ledarnivå?
  • Jag har precis startat som Konsult, får jag returnera mitt startpaket?
  • Kan jag beställa PartyLite produkter från ett annat lands hemsidor?
  • Kan jag starta som Konsult i ett annat land där PartyLite har verksamhet?
  • Kommer detta beslut att kommuniceras till kunder?
  • Hur länge har jag tillgång till MyBusiness plattformen?
  • Behöver jag uppnå kriterierna för min titel i oktober och november 2020?
  • Hur får jag betalt i oktober och november 2020?
  • Hur länge kan jag fortsätta att rekrytera nya Konsulter?
  • Kan jag returnera PartyLite produkter jag köpt?
  • Kan jag ännu kvalificera mig till resan 2021?
  • Kan jag ännu lösa in mina presentkort?
  • När kommer kontoret i Esbo att stänga?
  • Vilka åtgärder har PartyLite tagit för att undvika att avsluta verksamheten i de nordiska länderna?
  • Varför har PartyLite beslutat at stänga de nordiska marknaderna?

Get Social

  • Facebook
  • Instagram

Copyright © PartyLite Sverige . All Rights Reserved.