Stängning av de nordiska PartyLite länderna
- Kan jag använda den kundinformation som jag har samlat in efter den 30/11?
- Kan vi ännu hålla Partyn?
- För dem som rekryterat april-juli samt i september, och som inte har F/FA-skatt har det utlovats ett presentkort på 15% av den nya Konsultens försäljning i 5 resp 6 månader. Kommer jag att få det presentkortet?
- Vem kan jag vända mig till om jag har flera frågor?
- Får jag premierna för ny titel om jag stiger till en ny ledarnivå?
- Jag har precis startat som Konsult, får jag returnera mitt startpaket?
- Kan jag beställa PartyLite produkter från ett annat lands hemsidor?
- Kan jag starta som Konsult i ett annat land där PartyLite har verksamhet?
- Kommer detta beslut att kommuniceras till kunder?
- Hur länge har jag tillgång till MyBusiness plattformen?
- Behöver jag uppnå kriterierna för min titel i oktober och november 2020?
- Hur får jag betalt i oktober och november 2020?
- Hur länge kan jag fortsätta att rekrytera nya Konsulter?
- Kan jag returnera PartyLite produkter jag köpt?
- Kan jag ännu kvalificera mig till resan 2021?
- Kan jag ännu lösa in mina presentkort?
- När kommer kontoret i Esbo att stänga?
- Vilka åtgärder har PartyLite tagit för att undvika att avsluta verksamheten i de nordiska länderna?
- Varför har PartyLite beslutat at stänga de nordiska marknaderna?